دسته‌بندی نشده

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی 

یکی از چالش ها و دغدغه ها در بین افراد برای دیزاین خانه یا محل کار این است که چگونه به بهترین شکل آن را زیبا کنیم . خب راه های بسیاری برای زیبا سازی خانه وجود دارد برای مثال با نقاشی و رنگ آمیزی و مبلمان و چیدمان درست وسایل داخل . اما خب میخواهیم یک راه راحت تر و کم خرج تر و سریع تر را به شما معرفی کنیم . بله درست متوجه شدید ! . از گذشته تا به امروز از مجسمه ها و تابلو ها برای زیبایی محل خانه یا محل کار استفاده میکردند و همچنان جز پیشتاز ترین روش ها برای بهبود طراحی خانه میباشد . 

چه نوع مجسمه ای برای خانه خود بخریم ؟ 

خب این بستگی محل شما دارد که چه رنگی بهتر به آن ناحیه بخورد یا چقدر فضا دارید که بتوانید متناسب با آن مجسمه یا تابلو تهیه کنید . بعضی خانه ها بزرگ میباشد و فضاهای مختلف را میتوان با مجسمه های دکوراسی  زیبا تر کرد . بعضی دیوار ها با نصب تابلو زیبا تر میشود . اما مهم ترین مسئله ای که باید به آن دقت کرد کیفیت مجسمه و تابلو میباشد . با افتخار میتوان اعلام داشت مجسمه های دکوراسی و تابلو های دکوراسی و قاب آیینه دکوراسی  و قاب عکس دکوراسی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . چراکه که دکوراسی رضایت مشتری برایش از هرچیزی مهم تر است و رضایت مشتری تبلیغ کارش خواهد بود .

نکته بعدی که در خرید محصولات تزینی و دکوری مهم است ، توجه به قیمت است که قیمت مناسبی داشته باشد . و اینجا باز دکوراسی به دلیل اینکه رضایت مشتری هدف اصلیش میباشد ، بهترین قیمت را پیشنهاد میدهد ، چرا که محصولات او مستقیما از تولید به مصرف است .

نکته بعدی این است که تنوع محولات دکوری بسیار زیاد است و دکوراسی مفتخر است که چنان تنوعی برای مشتریانش ایجاد کرده که دست خالی برنگرند . و با توجه به انتخاب شما که چه نوع مجسمه یا تابلویی مد نظر دارید . دوست دارید مجسمه بافت تاریخی داشته باشد یا کلاسیک یا مدرن یا فانتزی . دوست دارید تندیس مشاهیر باشد یا حیوانات یا اشیا یا امکان مهم مانند برج ایفل یا برج آزادی یا مجسمه داوود یا پیتا. همچنبن طیف تابلو های هنری نیز بسیار گسترده است . 

همچنین جنس مجسمه ها نیز بسیار گسترده است و از سنگ و چوب و رزین و پلی استر و فایبر گلاس و سرامیک و حتی جنس های فلزی مثل آهن و برنج و برنز و طلا و نقره و… میباشد . که هرکدام مزایا و معایب خود را دارد . برای مثال مجسمه های باستان اکثرا از طلا ساخته میشد و هنوز هم هستند مجسمه هایی  از جنس طلا .که البته ارزش و قیمت بسیار بالایی هم دارد . حتی مجسمه های سفالی وجود دارد که ارزش بسیار بالایی دارد . همچنین مجسمه های جدید اکثرا از رزین و پلی استر ساخته میشود که هم قیمت مناسب و هم کیفیت بسیار مطلوبی دارد .

اندازه مجسمه نیز بسیار حائز اهمیت است و میتواند در انتخاب مجسمه قابل تامل باشد . چرا که مجسمه بسیار کوچکی وجود دارد که داخل طبقه یا روی میز تلویزیون و اوپن قرا  میگیرد یا اینکه قرار است یک فضای بزرگی از اتاق را به خود اختصاص دهد .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *