دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید مجسمه

زیبایی با محصولات دکوراتیو دکوراسی

امروزه زیبایی محیط منزلمان یا محیط کاریمان یکی از دغدغه هایی است که فکر مارا در گیر میکند . لذا به دنیال این هستیم که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین و زیبا ترین و با کیفیت ترین را به ارمغان آوریم . برای زیباکردن محیط اطرافمان راه های بسیاری وجود دارد که بهترین آن استفاده از محصولات دکوراتیو دکوراسی  است . مثل مجسمه ها و تابلو ها که نقش به سزایی در زیبایی دارد . اما آیا موقع خرید مجسمه ویا تابلو های دکوراتیو  باید فقط به زیبایی آ« توجه نمود ؟ باوجود اینکه زیبایی شرط بسیار مهمی است ،ولی قطعا ملاک های مهم دیگری نیز وجود دارد ! برای مثال کیفیت جنس آن . رنگ آن و... . حتی بستگی دارد که در چه محیطی بخواهیم مجسمه را قرار دهیم . مثلا محیط باز است یا بسته . برای رو میز و سطوح و میخواهیم یا برای روی دیوار ؟ همچنین برای خودمان میخواهیم یا برای کادو و هدیه دادن . همچنین تا چه اندازه ای نیاز داریم ؟ فروشگاه اینترنتی دوراسی با  محصولات دکوراتیو دکوراسی  در کنار شماست تا با تنوعی بی نظیر، به شما کمک کند تا دست خالی از فروشگاه اینترنتی دکوراسی خارج نشوید . همچنین دکوراسی مفتخر به تولید و فروش جزیی و پخش عمده مجسمه و تابلو میباشد و با فروشندگان سراسر کشور آماده همکاری را دارد .

دکوراسی مفتخر به تولید انواع مجسمه و تابلو های رزینی و پلی استر و گچی با کیفیتی صادراتی و بهترین قیمت میباشد . همچنین محصولات خود را بطور مستقیم و بدون واسطه بصورت عمده و جزیی بدست مشتری میرساند  .

جهت سفارش عمده انواع مجسمه و تابلو رزینی با شماره 09902665030 تماس حاصل فرمایید .

راهنمای خرید مجسمه و تابلو دکوراتیو/ موقع خرید به چه مواردی توجه کنیم؟

بسیار طبیعی است که خرید ما متناسب با شخصیت ماست و یکی روحیه احساسی دارد و یکی روحیه خشن تری دارد ، پس بسیار مهم است که موقع خرید مجسمه روحیه خودمان یا شخصی که قصد خرید را برای او داریم بشناسیم . لذا در انتخاب مجسمه همین امر میتواند بسیار تاثیر گذار باشد بخصوص اگر قصد خرید مجسمه یا تابلو بعنوان هدیه را داریم . بعنوان مثلال مجسمه خب طرح وتنوع بسیار دارد و یک دسته از تنوع این محصولات مجسمه حیوانات می باشد . که از حیوانات اهلی و آرام تا حیوانات وحشی میتواند تنوع بسیار گوناگونی داشته باشد . همچنین رنگ آن محصول دوست دارید بصورت طبیعی تر باشد یا رنگ ها فانتزی تر . همچنین نوع دیگری از محصولات دکوراتیو فروشگاه دکوراسی ، تندیس ها می باشد که میتوایند انتخاب کنید.  .

پخش عمده  انواع مجسمه و تابلو دکوراتیو رزینی و پلی استر

تنوع محصولات دکوراسی

همچنین تابلو های برجسته و زیبا و مجسمه های کلاسیک تا مدرن و فانتزی جزء محصولات دکوراسی میباشد تا همه جور سلیقه ای را پوشش دهد .

نکته ای که جالب توجه است این است که مجسمه قدمتی تاریخی دارد و بسیاری به دنبال مجسمه هایی هستند که پدیده ه ای تاریخی را یادآوری کند . هرچند که در گذشته جنس مجسمه ها و تابلو ها ممکن است متفاوت باشد و اکنون جور دیگر ... . مثلا  در گذشته بیشتر برای ساخت مجسمه و تندیس از سنگ و چوب و و حتی فلز های گرانبها مانند طلا و مس و نقره و... استفاده میکردند .  هرچند که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد .ولی شاید نه به اندازه گذشته . در عوض اکنون بیشتر از پلی استر و رزین و گچ و سرامیک و... استفاده میکنند که هم قیمت آن طوری باشد که مردم  بتوانند استفاده کنند و تولید آن راحت تر و سریع تر است .

جهت سفارش عمده انواع مجسمه و تابلو رزینی با شماره 09902665030 تماس حاصل فرمایید .

چرا خرید از فروشگاه اینترنتی دکوراسی ؟

. بهترین کیفیت
. بهترین قیمت
. متنوع ترین محصولات
. پوشش همه جور سلیقه ای
. ارسال به سراسر کشور

برای مطالعه بیشتر : برترین مجسمه سازان دنیا

تست سلامت روان !

پخش عمده چسب حرارتی 

تولید و پخش عمده کاور کفش مسافرتی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *